Sonsuna Dilanburak aynıyız sizinle ama bende h7c dogum belirtisi yok nasıl gelecek bu cocuk oyle bıandamı anlamadım gıttı
Laloba Dilanburak yok canım bebeğimin kilosu azdı ve erken doğum riski vardı en azından nisana kadar idare edelim dedi bakalım bugün bişey söyler herhalde
Ehkst Mavi_3 lekelenme veya su gelmesi yoksa içinizi ferah tutun ben her hafta gidiyorum ultrason bile yapmıyor doktorum
Mavi_3 Ehkst ilk gebeligim de yolunda gitmeyen seyler olmuştu onun verdigi psikoloji ile heran korkuyorum☹️
Fatma-28 Bu sabah akıntı gibi günlük pedi ıslatacak kadar geldi ama daha sonra hiç bişey gelmedi ayıptır söylemesi sarımsı bişeydi