Azizeakln zelis63 bende dünden beri beyaz bi akıntı olmaya başladı normalde yoktu sizde de oldu mu acaba
zelis63 Fatma60_ dur daha 39 olmussun 3 4 gün daha gecsin stres başlar niye gelmiyor diye 😅 4 gün büyüğüz senden 😅😅
zelis63 Gzmsay ay günlerimzde aynı randevumda iptal edildi artk gelirse gelir gelmezse 3 nisanda gidecem oda 40+5 oluyor artk bakalım ne olacak
Hanife21 Benimde kızlar 39+5 dün gitim açılma 1 cm bekliom bende öylece eve git şansın olursa gel dedi bende de akıntı islaklik çok bilmiyorum yürüyüş yapıyorum bol bol bekliyoruz
zelis63 Hanife21 canm merdiven inip çıkma ve ilişkiye girme iyi geliyor diyolar benm bugun aksam biraz karnım indi sanki bakalım ne zaman gelcek bücürler
Hanife21 zelis63 duş tu yürüyüştu herşey yapiom benimde baskı oluyor çok asa doğru düzensiz ağrı oluyor bekliyoruz bizde canım 🙏
zelis63 Gzmsay resmen sanki kaderimize bırakıldık ya ne şansız zamana geldik böyle psikolojim bozuldu artk 😥
Gzmsay zelis63 gerçekten öyle oldu😔 tek isteğim sağlıkla bebeklerimize kavuşalım ve bu zor günlerde en güzel kavuşmayı yaşayalım inşallah🙏🏻🙏🏻
Buse62 zelis63 benimde 40+1 haftam. Bugün nişanım geldi sabah. az bide düzensiz sancılarım var adet sancısı gibi hayırlısıyla saglıkla dogsunlarda. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bu zamanlarda bide