Benim iki arkadaşım aldı ancak malesef ikisi de hiç memnun kalmadılar hatta yaralarını artırdığını söylediler.. yarası artınca doktora gidip sormuş arkadaş,öyle saçma şey mi olur bu kapaklar havasız bırakır iyice yara yapar sakın bi daha kullanma demiş..