ayseakcura Mrb kızlar doğumuma çok az kaldı nasipse normal olacak şimdilik bi Sıkıntı yok.. ara ara kasıklarıma adet olacakmısım gibi ağrı giriyor bide belime.. tam nasıl oluyor tarif eder msnzzzz
Meralkr ayseakcura aynı adet sancısına benziyor hafif bişekilde başlayıp ilerki saatlerde biraz şiddetini arttırıyor düzenli aralıktaysa doğum başlıyor olabilir ama düzensizse yalancıdır