Ecemyldz Bebeğimin haraketlerini sır üstü uzandığımda daha çok hissediyorum sizde de böyle olan varmı 😃
Deletedmom317 Ecemyldz aynenn sırt üstü yatmak iyi değil diyorlar hemen sola dönüyorum rahatsız oldu hareketlendi diye🥰