Nazel Arkadaşlar 31+5 im. Vajinamda bir yanma ve, sağ kasığımda bir sancı hissediyorum. Doğal çözüm olarak sarımsağın iyi geldiğini duydum. İçimlzde hamile iken sarımsağı vajinaya yerleştirip iyi olan var mı ?
Nihanozturk Vajinaya yerlestirmek banada ilginc geldi hic duymamıstım normal zamanda yine belki denenebilirde hamileyken insan daha bi düsünüyor herseyi mantıklı degil sanki🤷🏻♀️