Aysuhlil Anneler merhaba benim bu virüsten psikolojim çok bozuldu bugün ishal ve karın ağrısı başladıama ateşim felan yok aile hekimime gittim ve bağırsak düzenleyiciyle vitamin verdi kızlar virüsten korkuyorum ve acaba virüsmüyüm diyorum nolur yardım edin psikolojim çok bozuk acaba normal bir hastalıkmı………
Oykutoskuzey Aysuhlil yok be canım bendede oluyor normal o kan hapları yapıyor bir zaman. Kaç haftaliksin peki canım maflor iç düzenler ishalden başka bişey varmi
berra227 Aysuhlil canim aynı durum yani sürekli evde ates olcuyorum. Boğazım acıyor vs vs. Kafayı yedim yani. Ama doktora gitmemeye çalış. Şu ara hastane sağlık ocağı tarzı yerler güvenli değil. Patates haşla çok iyi gelir. Bide türk kahvesine limon damlat bi kasik ye. Muz ye ishalin kesilir Allahın izni ile
Snmdnz Aysuhlil yok canm korkma demir ilaclari yapiyor bende oyleyim karnim agriyo gidiyorum bazen yapiyorum bazen yapamiyorum
Aysuhlil Oykutoskuzey içimi rahatlattınız Rabbim ne dileğiniz isteğiniz varsa hayırlısıyla kabul etsin inşallah
Oykutoskuzey Aysuhlil amin kuzum seninde inşallah benim ishalim bu arada bir ay sürmüştü halsizlik başağrısı ve karın ağrısı mide bulantısı vardı Dr dedi ki süt ve magnezyum kes 1 hafta kadar dedi. Yaptım ise yaradi kesilmesse nişastalı su yap iç onu birgunde kesiyor hemen ishali karın ağrısını kuzum
Aysuhlil Oykutoskuzey bitanem çok tşkr ederim karın ağrım la ishalim geçti gibi fakat hasta gibiyim Bi kırgınlık felan
Pkr Snmdnz bende 21 haftalığım günlerdirde evdeyim virüsten dolayı bugün bir anda kanım ağrıdı ishal çıktım. Demir ilacımı iki günde bir içiyorum ama 5 hafta falan oldu başlayalı. O mu yapmıştır? doktorada gidemem panik oldum
Nur_nur06 Aysuhlil canım bende de üç gündür aşırı mide bulantısı var ishal de var çok da halsizim birde karnım ağrıyor 14 haftalığız korkuyorum ben de dayanamıcam artık yarın gitcem doktora
sonsuzask Aysuhlil bende de var ayni sorun, psikolojikmen her yerimi sivilceler bastı,kulagimin içinden çok afedersin vajinama kadar,göğüs aram berbat durumda 13 Nisan da doğum un var,napcaz nasıl olcak virüsten dolayı kafayı yemek uzereyiz, modum yerlerde
Yami Benim de iki gündür boğaZımın sol tarafı acıyor yanıyor sanki böyle kulağıma vuruyor. Bazense hiç acımıyor gelip gidiyor gün içinde. Acaba psikolojikmi yapıyorum diyorum yutkunmamda bi problem yok. Ateş yok öksürük yok halsizlik yok. Korkuyorum ben de çok taktım kafama. Son zamanlarda çok soğuk soda içtim geceleri de çok terliyorum soğutuyorum ister istemez ondan mı oldu acaba diyorum. Virüs diye çok tedirginim.
Snmdnz Yami bu virus hepimizin psikolojisini bozdu valla canm bende ayniyim bogazim yanip kasiniyor bende 2haftadir evden cikmadim