Kızlar benim son regl tarihim 21 ocak. Şuan 6 haftalık hamileyim. Kesem göründü 4.haftada. Şu an malum durumlardan hastaneye gitmek istemiyorum 8. haftaya kadar. Daha önce bir düşük yaşamıştım Rabbim tekrarını uzak eylesin. Allah korusun tekrar düşük olursa zehirlenme vs olurmu farketmeden? Kanamam vs yok ama bilmiyorum yani tedirginim bi bileğisin olan var mı??