Nihall23 Cumartesi günü doktora gittim 7+0 olarak görünüyordu kagittacbugün akşam başka bi doktora gittim farklı hastane farklı doktor 7+5 olması gerekirken 7+2 görünüyor her hastanede ultrasonlarda farklı mi çıkar acabaa ilk hamileligim varmı bilgisi olan 😭
Nihall23 Zeynepbzp ya bu geç döllenme olayları falan oluyo ya hangi doktora gitsem başka bişey söylüyo anlamadım bende
Nihall23 Hasibeee öyle tabi canım ama yinede dusunuyo insan boy olarak büyümüş karşılaştırdığımda ama haftası neden öyle görünüyo diye düşünüyorum şimdide ilk hamilelikte çok zormuş
Hasibeee Nihall23 kuzum anlıyorum seni ilk hamilelikte insan herşeye takılıyor😊her iki hamileliğimde de ilk 3 ay her kontrolümde hep farklı çıkardı sonuçlarım doktorum 3-5 günün çok önemli olmadığını geç döllenme olmuş olabileceğini söylemişti. Bebeğin kalp atışlarını duyduysan şimdilik Allah’ın izniyle bir sıkıntı yok diye düşün canım.
Gizemert Önde geride gitme olabiliyor çok kafana takma bence. Benimde öyle oluyor gayet normal o yani
Babies16 Nihall23 suan onun sadece durusuna gore bas popo arasi uzakligi olculuyor gelisimini takip etmeniz ivin hemuz cok erken. Bosuna evham yapmayin bend ekac dr a gitsem hepsinde bikac gun oynama oluyordu onceki gebeliklerimdede
Gizemert Nihall23 36 ya gireceğiz bu zamanlarda bile farklılık olabiliyor 2 hafta geri olmadığı sürece endişelenecek herhangi bişey yok bence kafana böyle şeyleri hiç takma kendini yıpratırsın sadece