Merhaba arkadaşlar, 7 haftalık hamileyim kalp atışını duymak için bugün çağırmıştı doktor ama iptal edildi randevum devlet hastanesi olduğu için . Şimdi özele gitsem mi yoksa biraz daha ertelesem mi bilemiyorum korkuyorum. Bi yandan bi sorun var mı yok mu öğrenmek istiyorum. Bi yandan da hastaneye gitmek şu korona yüzünden korkutuyor beni 😕 sizce ne zamana kadar bekleyebilirim yoksa gideyim mi geç olmadan ne önerirsiniz ?