Salise 15 haftalık hamileyim karnımın sol tarafında genelde sırtüstü yattığımda yumru gibi şişlik oluyor bi kaç gündür böle doktor kontrolüm nisanda bide malum virüs nedeniyle çıkamıyorum başına gelen varmı acaba sorun oldumu
demirmommm Salise Üzerinden çok zaman geçmiş ama merak ettim belki görürsünüz. Bende 12 haftalık hamileyim o şişlik şu anda bende de var.Doktorunuza sordunuz mu?Kötü birşey miydi ?