Merhaba arkadaslar , 40+6 olduk ve cumaya kadar sancım gelmezse cuma sabahi suni ile dogumum baslatilacak.
Bebegim basi asagiya inmis baya öyle dedik doktorum , ben simdi bekliyorum ama göbek deliğimin kenar bölgelerine birazcik carpma bisey olsa cok aciyor canim, esim mesela gecerken biraz degse canim cok yaniyor .
Bu normalmi yaşayan varmi???