Minelimmm 1 haftadır bitmek bilmeyen bir kaşıntım var karın bölgem göğüslerim heleki göğüs uçları delircem yara bere oldu hep okadar tatlı bir kaşın tı ki parçalasam içim rahatlamaz çatlıycak diye mi yoksa başka birşey mi vardır delircem😤
Melmel35 Minelimmm alerji falan olsa heryerin kaşınır kızarır diye düşünüyorum 20+3 benim de aynı karnımı tırnak izleriyle bırakıyorum çatlayacak kaşıma ☹️ bebeyağı sürüyorum kaşındıkça
Ceylaann Minelimmm ben sabahları uyandıgımda özellikle sabah kahvaltısı sırasında tam karnımın üst tarafında deri altında çok tatlı bir kaşıntı oluyor ben hindistan cevizi yagı kullanıyorum masaj yaparak sürüyorum ve anında kaşınması bitiyor sizde deneyin isterseniz 24 25 haftada başlamıştı
Minelimmm Melmel35 dayana bilsem mustelanın çatlak kremini kullanıyorum ona rağmen kafayı yiycem resmen karnımı anladım göğüslerimin bu kadar kaşınması delirtiyor fazla dokunamıyorum prolaktin hormonundan dolayı
Minelimmm Ceylaann 7 nisanda randevum ozamana kadar geçer inşallah ne diyim evdeki kremi kullanmaya devam edeyim randevu günü başka birşey alıyım