HlyYlmz Merhabalar arkadaşlar … doğum yapan arkadaşlar Doğuma gitmeden nasıl temizlik yapıyosunuz yada olduğu gibi giden var mı 😥
arzu_glyprk HlyYlmz eşinizden yardım isteyebilirsiniz yada ayna ile elinizden geleni yapın. Olmuyorsa yapacak birşey yok :/
Ay_se1334 HlyYlmz 9 aydır kendim ağdayla alıyprum canm 39 haftalığım şimdi gecen hafta kendim aldım her yerimi yine tabi eski kuaförüm o avantajım var kaşım için dahi kuaföre gitmem kendim haleldiyprum
Merve_kucuk Deletedmom124 Eşiniz yapacak ise agdayla yapsın yada epilasyonla☺ Benim eşim yanımda olmuş olsaydı ağdayla yaptiracaktim ona ama askerde. Ayna alırım karşıma yapabilirsem ben yapacağım yoksada jiletle😏
Mervemsario Fatma60_ ben ağdadan korkuyorum daha doğrusu hamileyim diye kadın çektikçe ürperiyoruz ya ondan düşer diye ne biliyim ilk gebeliğim cahilce düşünüyor olabilirim 😅🥰
Fatma60_ Mervemsario agdadan bebişe bişey olmaz korkma kuzum benim ikinci öyle sandıgın gibi kolay pırtlamıyo veletler😂🥰🥰
Trkrnur Mervemsario valla ben de gitmiyorum artık virüs var. Evde kendim ayna İle yapabildiğim kadar yapıyorum son 3 haftam kaldı benim de
Deletedmom124 Asilmom55 valla son gün yapacağız canım son gunde birşey olmaz ilk doğumda öyle yaptık valla başka türlü aldiramam kimseye bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
HlyYlmz Ay_se1334 aynen bende kaş bıyık kendim hallediyorum ama ağdaya gidecektim ama malum ortalık virüs kuaförler kapalı kendimiz halledicez belliki 😞
Benimguzelkiziim Ay_se1334 merhaba kaşımı ben de alabilirmiyim acaba çevrem de almayı bilen yok ki görüşmüyoruz ve kaşım uzadı benim yüzüm bile çok değişiyo aşırı kötü uzuyo😞
Deletedmom124 Merve_kucuk canım ağda hayatta yaptiramam ölürüm epilasyon aleti ile de parçalanabilir zaten bende fazla yok saysan 10 tane falandır toplam onları alacak daha önceden lazere gittiğim için tertemiz 30+2 olacağım 2 defa falan almisimdir toplasan çıkmıyor uzamıyor yok yani 😀😀😀
Zeyneptoprak HlyYlmz ben bildiğin ameliyat eldiveniyle yaptım ilk defa tutup çekiyosun acımadıda hiç acır diye beklemiştim açıkcası alt kısmada ayna tutup aldım aynı şekilde
BetuL-9458 Hep Ağdayla alıyordum Ama son dönemlerim ve karnımdan göremiyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum jilet kullanayım dedim o şekildedir göremiyorum salgın dolayısı ile kuaförlerde kapalı nasıl yapıcam bilmiyorum
HlyYlmz BetuL-9458 aynen bende o yüzden tedirginim gidemicemiz için malesef kendim hallediyorum şimdi 😞
Deletedmom124 Asilmom55 canım zaten beş dakikalık birşey doğum sezeryan olunca alıp gidiliyor hemen doğuma giriyorsun ne olacak ki ama normal doğumu bilmiyorum birşey diyemem
TAkilicci Deletedmom124 tüy dökücü çok fazla kimyasal içeriyor tüyünüz az ise eldiven ile de yapabilir eşiniz tabi siz bilirsiniz 🤗
Deletedmom124 Merve_kucuk akillik etmişim evlenmeden gitmiştim yoksa orman dairesi halt yerdi yanımda Allah’tan cogalmadi da hiç o kadar zaman geçti jiletle alıyordum genelde 😀 doğumdan sonra çok rahat oluyor inanın
Merve_kucuk Deletedmom124 Benimde o kadar çok yok ama sizinki benimkinden azdır eminim. Ben bazen agdayla bazen jiletle aldığım için kafayı yedi kıllar😄😄😄🤦🏻♀️🤦🏻♀️