Zehra321 Dün doğum yaptım bugün tam taburcu oluyorken bebeğimin kanında enfeksiyon çıktıği için acilen yoğun bakıma aldılar çok üzgünüm çok uzun kalmaz inşallah en son ağlıyordu bıraktığımda aklım hep onda 😒
1Anne_ Zehra321 neden yanında değilsin ki emzirmek için senin yanından ayrilmaman lazım inşallah sağlıkla alırsın kısa zamanda cnm ama senin yanında olman lazım diye biliyorum