31 martta sezeryan olacağım normalde çantamı hazırlamıştım ama götüreceğim eşyaları azaltmaya karar verdim kapı süsümü de götürmeyeceğim hatta götürdüğün eşyaları eve tekrar geri getirme diyen arkadaşlarım oldu sizler ne yapacaksınız? merak ediyorum🙄😓