İyi düşün ki iyi olsun.. Benimde ikili testim temiz, detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde delik gördükleri için böyle bir risk olabileceğini söylediler. İsteğe göre AS önerdiler yapamadım, yaptıramadım. Bunca zaman içimde kıpırtılarını hissettiğim evladımı kaybetmeye göze alamadım. Diyorum bazen keşke hiçbir şeyi yaptırmasam. Testmiş, detaylı ultrasonmuş hepsi düşündürmekten başka bir şey yapmıyor. Allaha emanet evlatlarımız, sağlıkla sıhhatle gelecekler inşallah.. Hem o kadar tanı koyulupta sapasağlam doğan bebekler de var. Biliyorum ne kadar üzülme, düşünme desemde boş. Ama yapmamaya çalış, minik kuşun da etkilenmesin.