Merhabalar 13 haftalık hamileyim geçen hafta ikili tarama icin doktora gitmiştim sonuç çıktı netten aldım ama doktora göturemiyorm malum virusten dolayi folik asiti bıraktm bı tane doktor demir ilacı kullanabilirsin dedi sizler kaçıncı haftada başladınız demir ilacı kullanmaya yardimci olur musunuz?