Kızlar bugün rutin kontrolümde doktorum plesenta kireçlenmeye başlamış bu bebeğe giden kan akışını yavaşlatır balık yağı kullanıyor olmasaydın bebeği kaybetmiş bile olabilirdik her an kalp atışları yavaşlayabilir hatta stres yapıp kakasını bile yiyebilir,yarın yatış yapalım sezeryanla alalım dedi.Şuana kadar her şey normal Doğuma uygundu kafam karıştığı için başka doktora gittim plesenta hafif kan toplamaya yaşlanmaya başlamış dedi ama acil sezeryan sebebi değil son ayda gayet normal dedi.Kafam çok karışık başına gelen lütfen nasıl bir yol izlediğini anlatabilir mi? Kendi doktoruma güvenip ameliyat mı olmalıyım? Bu arada tam 39 haftalık hamileyim ve 20 yaşındayım