Mery_ Malatya44 21 de 400 gr dı . Bu arada aynıyız benimde 25 Temmuz doğumum ve bende malatyalıyım ☺️
Malatya44 Mery_ benimki tahmini dogum tarihi 29temmuz ama sezeryan olcam 20-25arasi sezeryan olucam inşallah 🤲👼
Malatya44 Mery_ Amin inşallah cnm. Gözde hastanesinde serdar hocaya gidiyorm sen nerde dogum yapcan cnm??
Gkhnm97 Malatya44 konusmustuk canm taa ovulasyon testiyle alakali bebegin olmustu o ay tam degerlendirememistin hani😊
Malatya44 Gkhnm97 evet cnm ikizdi birini kaybettim biri kaldi, 2ay gecmeden yine hamile kaldim şu 23+5haftalik hamileym cnm😊 sen naptin oldu mu bebisin??
Gkhnm97 Malatya44 basin sagolsun canm cok zordur doguncami kaybettin dogmadanmi 😑 gercektnmi canm rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin aklima geldin yazayim dedim ewet oldu bnmde bebegim 2 ayliguz bizde🥰
Malatya44 Gkhnm97 ayy maşallah ya😊 ben erken dogum yaptm cnm 1hafta yasadi kizim oglum inatci cikti kurtuldu. Şu an yine oglana hamileym. Kiz bekliyordum nasip diyelim artk. Güle güle büyüt bebegini cnm 🥰😇🤲