DenizGn Merhaba bursa medicanaya başladım doktorumu değiştirdim. Bu hfta medicanada detaylı ultrson kontrolum var ücretleri söylemiyorlar yaptıran ya da bilgi sahibi olan var mı ? Şimdiden tşk ederim.
Bhrmsv DenizGn geçenlerde benzer bir konu açılmıştı orda konuştular bir bak istersen 500 civarı diye hatırlıyorum yanlış değilse bende medicana ya gidiyorum ama detaylı ultrasonu hayat hastanesinde yaptrıcam 125 tl
azii16 DenizGn medicana da hangi doktora gidiyorsunuz ? benimde detaylı ultrason tarihim yaklaştı hastaneye sordum 525 dediler, fiyat yüksek geldiği için sonamar da yaptıracağım, orda yaptıran arkadaşlarım iyi olduğunu söyledi.
Epelinkiran DenizGn ben burtoma gittim çok memnun kaldım. Jimerede çok iyi diyorlar aslında benim ilk tercihim orasıydı ama istediğim günde randevu olmadığı için burtoma gittim . Çok güzel ilgilendiler herşeyine tek tel baktı açıklayarak anlattı ondan çok memnun kaldm
DenizGn azii16 canım volkan aksakallıya gidiyorum ama banada çok fazla geldi fiyat bende sonomara gidicem sonuçlarıöı volkan beye göstericrm sonra
Gk-love azii16 DenizGn bende medicana ya gidiyorum müzeyyen uyanık.. ikili taramayı ne kadara yaptırmıştınız
Gk-love DenizGn ikiliyi yaptırdım çok birşey değilmiş 73₺ İdrar tahlillerimde vardı😀😀 sonuç 10 gün sonra çıkacakmış☺
Dyg1616 Bende sonomara yaptırdım.özel muayeneye gidiyorum doktorum orayı söylemişti memnun da kaldım.
Pcosluhatun Ya açıkçası tüm özel görüntüleme yerleri zaten sanırım iyi bakıyorlar organlara vs.. Ben bebişimin yüzünü hareketlerini de çokça inceleyen biryer istiyorum 🙄
obanu ben ultramed'de yaptırdım bütün gebelik ultrasonlarımı en son 380 tl idi ve çok memnun kaldım güleryüzlü personeline de ayrıca teşekkürler bebeğim her yönlü incelemesinden ve hatta kalp yönünden en iyi incele yapan yer olarak da doktorum çok memnun kaldı ve riskli gebeliğm olmasına ragmen dr.mehmet bey kendi dr. um ile görüşerek de tüm detayları rapor halinde cd ile birlikte verdi bebegim okadar güzel poz vermiş ki bebegimin model olarak yüz baskısını da yapıyorlar harika bir olaydı çerceveletip unutulmaz bir hatıra anı olarak halen duruyor :)