Bende 10 haftalık hamileyim ilk haftalarda çok ağrım oluyordu adet sancısı gibi sonra kasıklarımda ara sıra iğne batması gibi ama 2 haftadır felan yok çok şükür o zmanlarda doktoruma söylemiştim normal bu ağrılar demişti ama senin ilerlemiş baya haftan doktoruna ulaşmaya çalışsan canm telefondan sorsan gitmeden bilgilendirir en azından benim doktorum son gittiğimde öyle demişti bi sıkıntın olursa ara mutlaka diye