Kızlar merhaba size bişey danışıcam iş yerinde patronum bu şekilde işe gelme virüs falan var sıkıntılı durum senin için rapor al en azından devletten paranı alırsn dedi daha önceden toplamda bi 13 gün raporluydm bu virüsten dolayıda şimdi 10 gün rapor aldım
Hamilelikte sadece 40 gün mü rapor alma hakkım var 40 günü geçince rapor verilmiyor mu nasıl oluyor ve mesela saglık ocağından grip vs için rapor aldım oda hamilelik raporundan mı kesiliyor yardımcı olursanız sevinirim