ilkbahar Zehra34 ben de buna bakmıştım alırım diye düşündüm cinsiyeti belli olmadan önce 🙂 ama oğlum olcak inşallah 🙂 iyi günlerde kullansın miniğiniz 🙂🌷
Gulbaharyldrm Zehra34 kız bebişlerin herşeyi güzel yaa 😍 ah kızım olaydı bende böyle şeylerin hayalini kuruyordum ama erkek anası oluyorum 🥰
Betulbekil Zehra34 çok güzel güle güle kullanın elinize ulaştı mı ürün bende trendyoldan farklı bir markanınkini aldım oğlum için %100 pamuk yazıyordu %60 pamuk çıktı
Deleted5544 modeli gerçekten çok güzelmis ama daha uyguna isimlide yaptırabilirsiniz düşünürseniz eğer ☺️
Betulbekil Zehra34 iyi canım benim aldığım farklı bir markaydı ama merak ettim benim şansıma %60 pamuk çıktı ama yine yumuşak bir kumaşı var