Ozremi Kizlar 38+2 günlügüm iki gündür yogun sekilde akintim var biraz acik olcak ama sari renkte nişan böyle olur mu ?
kbracbc Ozremi benimde öyle yoğun bir şekilde akıntıymış ve normalmiş 38+4 günlük hamileyim çatı muayenesi oldum bi kaç saat önce 1.5 cm açıklığım var ve rahim ağzım kapalı kanamam var benimde
Esraozturk92 Ozremi benim nişanım suyum geldikten sonra hastanede gelmişti. Yoğun sümüksü yapıda ve sarıydı
Pamukgelim kbracbc 1,5 cm açıklık zaten rahim ağzında değil mi… Nasıl hem açıklık kluyo hem rahim kapalı oluyor, açıklar mısınız, ilk gebeliğim bilemedim
Ozremi kbracbc ben cumartesi doktora gittim biraz akintim var diye fitil vermisti 3 günlük ama cok yogun bi akintim oluyo her lavoboya gittigimde tereddüte kaldim nişan olabilirmi dıye
Ozremi Esraozturk92 Aynen benimde öyle yogun sümüksü gibi ama her lavoboya gittigimde geliyo nişan bi kezmi gelir yoksa bi kac kezmi ?
kbracbc Pamukgelim benimde ilk gebeliğim ebe 1.5 cm açıklık var dedi sonra doktor ultrasonda baktı rahim ağzı kapalı dedi çatı ile ilgili de olabilir bi fikrim yok açıkcası 🤷🏼♀️
Ozremi Bel agrimda var bugünden beri doktoruma ulasamiyorum napsam bilemedim bu ilk gebelik tecrübesizlik cok zor gercekten 🙂
Esraozturk92 Ozremi nisanın gelse bile telaş yapmana gerek yok. Nisanın gelmesi bir doğum belirtisi değil iki hafta sonrada doğum olabilir. Onemli olan suyun gelmesi ve düzenli sancılardir