Sbnm06 canım bende aşılamayla hamile Kaldım tek yumurtam gelişti femarayla büyüdü yumurtam. Eşimin sperminde sorun yoktu kaç olduğunu hatırlamıyorum. İnsallah sizinki de tutar çok dua edeceğim sizin için. Bol bol kabak çekirdeği yiyin, çok hareket etmeyin ben hep yatmıştım o ay