Merhaba kızlar, bugün hastaneye zar zor nefes nefese gittim tansiyonum yüksek çıktı sonra idrarda protein çıktı. Biraz dinlenip doktorun yanına girdim tansiyonum normale döndü. Eğer 14/9 üzerinde çıkarsa gel dedi. Ama kanda protein çıkması kafamda soru işareti oluşturdu tekrar gitmeli miyim hemen doktora ? Tehlikeli bir durum mudur ?