Ecemyldz Arkadaşlar aylık kontrollerde napıyorsunuz bu virüs olaylardan dolayı insan korkar oldu hastaneye gitmeye yarın aylık kontrolüm var ama biraz daha beklesemmi bilemedim.
zeyzey95 Ecemyldz bugün açıkladı sağlık bakanı hastanelerin corona tedavisi gören kişilerin olduğu yerler ayrı normal hastaların gittiği yerler ayrı diye. Siz tedbirinizi alın gidin benimde içim en çok hastanede rahat ediyor steril olduğunu düşünüyorum hastanenin
akovalardan Ecemyldz bana da gitme dediler ama doktorumla görüştüm gel dedi mutlaka 1 aydır gitmedim bebeğimi de merak ediyorum özledim çokça Rabbim korusun diye dua ediyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun