Polyana140219 canım benim 8,5 yıl çocuğum olmadı 3 aşılama da 2 düşük sonra tedaviye 2 yıl ara verdim kendiliğinden oldu üstelik polikistik over kistim var, kanda plt yüksekliği var ve tsh yani tiroid yüksekliği vardı bunları bahane gösteriyorlardı ama Allahın hikmeti işte bunlara rağmen kendiliğinden oldu ve hamile kalınca plt ve tsh şimdi daha iyi yani olmaz diye bişey yok canım