kızlar süt kanalları açılıyor orda bence. yani bebiş emmeye başlayınca süt gelecek ya, bence o yüzden. 28+6 yım bende de var. bence hiç oynamamak kabuğu kaldırmamak lazım. göğüs kremini kalkanla kullanmak lazım bence. değilse bi anlamı olmaz ki 🙄 ben 33.-34. haftalarda başlayacağım kullanmaya