Alisk Merhaba , 20 haftalık hamileyim yarın tetanoz aşısı için çağırıldım fakat gribim 😔 Bu şekilde olunca aşı yapılmayan oldu mu? Bir hamileye ateşi yükselebilir diye yapılmadığını duydum çünkü, fikri olan var mı ? Teşekkürler 🌸
Busbusvehashas Alisk ben grip olduğumu belirttiğimde bana vurmamışlardı canım ama hemşirene arayıp söyle bence
Sevgigursoy Alisk benim çok hafif idrar yolu enfeksiyonum vardı vurmamışlardı 1 hafta sonra gidip vurdurmuştum
perihankrkya Alisk bende 21 haftalığım yarın vurulucak bana da grip değilim ama balgam im çok var benm de