caglanurcagla Merhabalar aranızda yeniyim 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim ben epidural doğum duydum ve mantıklı geldi aranızda epidural doğum yapan veya düşünen varmı bana yardımcı olurmusunuz çok heyecanlıyım Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
nurum_513 caglanurcagla Ewet ben yaptırdım belli bir açılma olduktan sonra yapıyorlar agrını hissetmiyorsun iğneden sonra ve gücün kuvvetin yerine geliyor doğumunu rahatlıkla yapıyorsun .. sadece sonradan bel agrın oluyor çok fazla ona da doktorum normal demişti geçti sonradan
nurum_513 ilkbahar ewett banada diyorlardı sen epitural oldun ondan dolayı tehlikeli sürekli olur bel agrısı ama geçti
Gul-21 Ben epidural felan almadım normal yaptım ama hala bel agrım bende kaldı 5 senedir keşke alaydım o sancıyı kesseydi bari bilmiyordum ama