Dmrdry 21+2 deyim bugün ayrıntılı ultrason yapıldı doktır %100 kız dedi daha önce farklı bir doktır erkek demişti bu durumu yaşayan var mı aranızda 😊
Sevgigursoy Dmrdry ikili testte erkek dediler 16 da kız dediler ama biz detaylıyı bekledik net olsun diye , detaylıda kız dedi doktorum
Dmrdry Ayrıntılı da yanılma olmaz diyorlar netten baktım biraz ayrıntılı da da yanılanlar varmış hayırlısı bakalım artık kıza göre alış veriş yapacağım 😊
kartanesi26 Dmrdry 16 haftalikken devletteki doktorum kiz gini sanki.dedi 22. Haftamda ayritiliya gittim %90 erkek dedi tekrar devletteki doktoruma sordum kız cinsiyeti dedi :) emin olmak icin 28. Haftamda falan ozele gittik kesin Kiz dedi :)