Arkadaşlar hamileliğimin en zor haftasını yaşıyorum tatildeyim annem var iş bile yapmıyorum ama belimde sol tarafta aşırı bel ağrısı var günlerdir öyle ki artık yürüyemiyorum😔 yaşayan çare bulan var mı? Son kontrolüm geçen haftaydı böyle değildim napsam bilemedim