Mucizemm25 ben mayista dogum yaptım, 2250 tl.ye. 1 gecede hastanede yattim tabi dogumu durdurmaya calistilar. Onu ucrete dahil etmediler. Serumlari ilaclari vs. Sadece dogum ucreti alındı. Doktorum humeyra hanimdi. Cok memnun kaldim gerek ilgisi olsun gerek dogumu sorunsuz yaptırması olsun. 10 ay oldu dogum yapali, 1 haftada iyilesmistim