Aso1212 20+3 haftalığım göğüs uçlarım acıyor arada goguslerim sızlıyor ama ne zaman süt dolucak bilmiyorum ya sütüm gelmezse ne yapabilirim tecrübeli annelerim tavsiye verin ? 😁
defnemila Aso1212 32+6 oldum bende çok merak ediyorum. Ara sıra sızı hassasiyet oluyor ama ne bir büyüme var ne bir sertlik özelliklede inceliyorum ama hiç süt oluşmamış gibi 🙄🙄
dilekgi123 Aso1212 bende cok dusunuyorum bu konuyu acaba bunun doktoru var mi gidip gorunsek sut kanallarina falan hic degilse baksalar
zelis63 Aso1212 17. Haftamdan beri göğüsden süt geliyor 39 oldum hala var bakalım bebek doğduktan sonra belli olur
DenizEliz Aso1212 daha 20 haftalıksın canım sütüm olmaz korkularını erken yaşamaya başlamışsın biraz relax ☺️🙄
cokkasmabeabi Gebeliğin 6.ayindan sonra olması lazım süt üretimi. Her annenin sütü gelir. Önemli olan sütüm olmayacak mı diye düşünmemek. Hastane çantasına da emzik biberon mama koymamak.
Aso1212 cokkasmabeabi çok yakınım var sütü çıkmayan mamaya hep talip oldular ama 6. Aydan snra insallah dolar benimde o zaman
cokkasmabeabi Her memeli emziriyor ve bir tek biz düşünüyoruz ya sütüm gelmezse yetmezse diye. Bunu asarsak herşey kolay olur
cokkasmabeabi Aso1212 ben doğum çantasına mama koyup emzirebileni görmedim. İlk doğumda ne emzik aldım ne biberon ne mama kullanmadım da 18.ayimda kendi isteğimle memeyi biraktirdim. Hiç acaba sütüm yetiyor mu acaba emziremez miyim diye düşünmedim.
cokkasmabeabi Ama göğüs ucu koyabilirsiniz ilk doğum olacaksa. Çünkü bazen bebek memeyi kavrayamiyor. Bu yüzden ememeyip sarılığı artıyor
Degisken cokkasmabeabi sezeryan sonrası annelerin sütü geç gelebiliyor.benim göğüs zaten sıkıntılıydı meme veremeyeceğimi biliyordum. Hazırlıklı gittim .Ama alt komşum hastanedeyken sütünün olmamasından mama ve biberon almak zorunda kaldılar hastanedeyken. Hazırda bulundurulmalı
cokkasmabeabi Ben normal doğum yaptım. O yüzden sezaryen dogumu bilemiyorum tabiki. Yine de mamaya güvenmek yerine emzirmeyi hep düşünmek daha iyi
Merveyenianne cokkasmabeabi orası öylede normal diye gidip zorunluluktan sezeryanda olabilir tedbir tedbirdir
almilaoztrk Canım doğumdan sonra düzenli olarak hemen humananın still tee çayına başla çok güzel süt arttırıyor valla tek geçerim bu konuda
Askimiz Ben hic bir şey kullanmadim yanimda mama da goturdum.mama vermeden once emzirdim sutum 3 gun sonra geldi sora mamani biraktik.