EbruSevban sağlıkçı değilim ama özel sektörde muhasebeciyim. 30+4 günlük hamileyim. Maalesef izin vermiyorlar gittim sağlık ocağından 5 günlük rapor aldım. Evden işimi idare etmeye çalışıyorum. Haftaya nasıl olur bilmiyorum. 32. Haftama girdiğimde çalışamaz alıcam. Virüs olmasaydı eğer çalışmaya 1 ay daha devam etmeyi düşünüyordum. Şanssızlık maalesef. Umarım bian önce biter bu virüs