Mrv24orn Arkadaslar ben 6 haftalik gebeyim doktorum folik asit verdi ama 1 haftada 1 tne yeni kullandm henuz siz hergun iciyormuydunuz bazilari zararli diyor otizim yapabiliyormus filan diye hftada 1 veya 2 defa kullan dediler bana ? Siz nasl kullaniyorsunuz
Deletedmom138 Mrv24orn folat eksikliği yüksek olan annelerde bebeğin beyni gelişmeyebiliyor.. Kim diyor size zararlı diye Allah aşkına doktor zararlı olsa verir mi kastı mı var size
Tgbb Mrv24orn zararlı desem içmeyecek misin doktordan daha iyi mi biliyorsunuz gerçekten aklım almıyor hala ya. Doktor sana iç diyorsa içeceksin arkadaşım yapmayın şunu artık
edatmr Mrv24orn zararlı mı🙄fazlası vücuttan atılmayan vitaminler d vit. Gibi evet zararı var ama foliğin fazlası idrarla atılıyor. Eksikliği daha çok zararlı.
merveli-90 Ben mide bulantımdan dolayı hiç kullanamıyorum üzülüyorum ama elimde değil içsemde hemen çıkıyor zaten😔
Deleted5544 beyin gelisimi icin cok önemli. zararlı diyen kimseyi görmemiştim. mutlaka kullanmalısınız
Deletedmom115 Deleted5544 ben torunu otizmli olan bir kadının folik asiti suçladığına tanık oldum ama inanmıyorum, hangi doktora gittiysem verdi, güveniyorum doktorlarımıza
Deleted5544 Deletedmom115 nasipte varsa olur. kim bunun %100 açıklamasını yapabilir ki? bir kişide sebep olduysa bile kaç bin kişi kullanıyor onlarda olmamıs sonucta. ben kullanılması taraftarıyım. %99 doktorlar gebelikten önce baslanılması taraftarı hatta
Deletedmom115 Deleted5544 aynen öyle canım ben de tam olarak senin gibi düşünüyorum, hamile kalmadan kullanmaya başladım ben de, 3.ayımı doldurduğum için doktorum bıraktırdı
Gunsss Dünya sağlık örgütü kullanılması gerektiğini söylüyor. Ben yediklerimden vitamin alıp kullanmıyorum, annelerimiz kullanmış mı diyenlere şaşıyorum gerçekten.. O zamanki beslenme ile şimdi yediklerimiz aynı mı? Ben kullanıyorum içimde çok rahat🙏
Gizembayb Kesinlikle kullanmalısınız bende kullandım ve hale destekliyoruz maltofer diye bi ilaçla folik aside devam engelli olmaz folik asitle korkmayın
Mrv24orn Iciyorum zatn ama hergun icmedm hergun icme filan dendi bna bnde kullananlrn nasil kullandgini merk ettim o yzden yoksa doktorlardan iyi bilecek degilim tabi. Herkes evladinin sagligni iyiligini dusunur arkadaslar
Gizembayb Mrv24orn canım mide bulantın yoksa eğer hergün kullan kahvaltıdan sonra ilk işin folik asit almak olsun inan ilerleyen zamanda dahada ilaçlar artıyor folik asid tek ilaç daha decavit falanda içeceksin suan toplam 3 tane ilac içiyorum bende magnezyumu bıraktım brnimde ondan midem bulandı
Masal10 Mrv24orn zararlı bir şeyi doktor zaten vermez… üstelik bebek olmadan 3 ay önce başlayın diyor doktorlar
cptrhb Mrv24orn Mrv24orn Bence folik asit kullanmamak bencillik olur. Ben hamile kalmadan önce başladım hergün kullandım şuan 17 haftalık hamileyim öncesinde 2 düşük yaptım ve onlarda kullanmamıştım. Sağlıklı hamileliğimi folik asit ve takviyelere borçluyum.
akovalardan Mrv24orn ben hamile kalmadan önce başlamıştım ilk 3 aylikkende doktorum kullan dedi 4.ayda vitamin ve kan ilacına döndük. Faydası var zarari olsa doktorlar vermez o kadar uzun süreli