Tenzile1234 Mahicaan ben yüzünü ciziyo diye dayanamayip kestim ama çok pişman oldum 2 3 parmağınin kenarlarında iltihap oldu birakip keske kendi kırılsaydi bence kesmeyin
SedaveSusam Deletedmom138 yok kız bazıları bir doğuyor misal benim yeğenim kocaman tırnakları vardı kendini cırmalamış zaten çıkarken suratı hep çizikti doğduğunda 😂
Mahicaan hunilimom evet uzun😏 oyuzden soruyorum ailem hurafe seylerden bahsettiler inanmadığım için fikir almak istedim sdce