mandalina ne demek bende yalnızdım orada insan bilmeden de gitmek istemiyor hiç.bir doktora oradaki hemşireye sormuştum bende yabancıyım hangi doktora gideceğimide bilmiyorum demiştim oda sağolsun keziban hanımı önerdi 3 ay önce onda doğum yaptım takibi falan çok güzel sana gülmez işini yapar dedi bende ilgili olsunda dedim gülsün gülmesin önemli değil dedim sorularıma cevap alıyordum terslemesi falan olmadı hiç ama doğum ona kısmet olmadı