Hnfth Kızlar hamileliğimin başından beri kurtulamadım fitil krem her şeyi kullandım geçmedi 27.haftamızdayız doktorum sulcid diye bi antibiyotik yazmış aldım ama kullanan var mı bebeğime bi zararı olur mu doktor yazmış ama yinede korkuyorum bide günde iki kez
Seymabysln Hnfth Bende aynı dertten muzdaribim . 16 haftalık hamileyim ama ne fitiller ne kremler hiç biri ise yaramıyor 🤐 hiç çözümü yok mu bunun nasıl kurtulacagiz 😓😓😓
baharclk Hnfth Fitilden bisey olmaz canim, benimde mantar 18. Haftada basladi, 36. Haftadayim hala devam ediyor, uc defa fitil kullandim gecmiyor, hap kullandirmadi doktorum, doğumdan sonra caresine bakicaz artik
MrTGcE Hnfth 37.haftamdayım benimde geçmedu fitil krem vs kullandım bende ama geçmiyo yapcak bişey yok artık napalım
Yesimmm93 Seymabysln bendede aynı durum vardır kullandıydam ilaçlardan işe yaramadı en sonunda enfeksıyondan baya kahve rengı akıntı gelir idrardan sonra doktor vajinanın içini yıkadı batıkonla şimdi iyiyim ALLAHA ŞÜKÜR
Seymabysln Bana önceden içinde iki tane olan fitillerden vermişti 2 kere ondan kullandım fayda etmedi daha sonra sabah akşam kullanmam için fitil verdi onu da bebeğe bişey olur korkusuyla ben almadım ama hala devam hiç geçmedi geçmiyor 😓
Hnfth Seymabysln hamilelikten öncede vardı ama bu kadar değildi en azından geçiyordu ara ara oluyordu şimdi hiç geçmiyor sürekli akıntı kaşıntı bıktım artık
baharclk Hnfth yok fitil bittiği gün birgun geçti ertesi gün yine basladi, aylardır biktm her an akıntı var her tuvaletten snra insan deli oluyor, kabullendim ne yapayım son ayim, inşallah dogumdan snra gecsinde
Ozlemmmmm Seymabysln Seymabysln Yesimmm93 baharclk mantar nasil anlasiyor benimde hic gecmeyen sari akintim var yanma kasinma hic olmadi ama skintim cok fazla fitil kullandim gecmedi iki gun sora kontrolum ama bebege zarari oluyormu bu seyin onu merak ediyorum cok fazlada su iciyorum ama nafile bide 19. Haftadayim cok fazla kasik agrim var normal mi kk
Seymabysln Elif1147 çok fazla akıntı vardı yani her gün her saat bazen günde 3 kere iç çamaşırımı degistirdigim oluyordu . Akıntı bazen beyaz parca parca bazen koyu sarı ve yoğun oluyordu bazen de sadece su gibi geliyordu kaşıntı da yanına tabi . Doktora bunu söyledim o da alttan muayene etti o zaman anladı zaten direkt sonra fitiller kremler falan ama hiç bir faydası yok hala daha 😓
Elif1147 Seymabysln bu dedkleriniz bnde de var ama kaşıntı yok.doktoruma sölicem bnde çok rahatsz oluyrm
Yesimmm93 Seymabysln valla yapılıyormuş demekki 😂 doktor bazılarının mantarını gecıremıyoruz bir turlu demişti bu işlemi yapmıştı sor istersen doktoruna bı arkadaşın vajınayı batıkonla yıkamışlar arınmıs diye
Hnfth Ozlemmmmm mantar yeşil sarı akıntı beyaz peynirimsi akıntılar yapar bazen kaşıntı olur bazen olmaz doktorum kasık ağrısıda yapar dedi en son gittiğimde ama çok şiddetliyse dikkat et,ben bıktım artık geçeceğinide sanmıyorum ama her dakika lavaboya koşuyorum korkuyorum başka bi akıntıdır diye 🤔😢😭😪
Yesimmm93 Ozlemmmmm canım benım benım ilk sarıydı sonra yesıle döndü ve tabırı caızse pamukcuk gibi gelmeye başlamıştı akıntı 2 kere sonrasında aşırı kasık agrısı ve kahve leke gelmıstı idrardan sonra işin komiği ne idrar testı skntılı çıkıyor nede kültür ama böyle bir skntı vardı kurtuldum şuanlık şükür
baharclk Ozlemmmmm Akıntı benimde sariydi sonradan yeşile dondu, rahimin girişine baktiginda beyaz parcalar oluyor minik minik yada akıntı orada beyaz gozukuyor peçeteye falan silince yesil oluyor. Çocuğa zararı olan enfeksiyonlarda var ona doktorun karar verir yanlis yonlendirmek istemem. Ama benim doktorum bi zarar gormedi o yüzden antibiyotik hap vs vermedi fitil de fayda etmedi smdi son aydayim az daha dayan bisey kullanmayalm dedi.