Tugcem2019 Merhaba kızlar ben 21 haftalık hamileyim virüsten dolayı 10 gün rapor aldım ama rapor bitmek üzere tekrar rapor istesem rapor yazarlar mı hiç bu durumla karşılasan annelerimiz varnıdır
Burcu3509 Bn 10 günlük aldım. Kontrol yazdı doktorum bitişinde gel tekrar uzatalım dedi. Yarın bitiyor. Gidip 10 gün daha yazıcak. Kontrol yazmıyorsa ÇALIŞIR yazmışsa yazıyorlar diye biliyorum. Ama başka doktordan alabilirsin.
Deleted5544 ben son 2.5 aydayım. 10 günlük almıstım tekrar almak istiyorum ama son 3 ay primine bakılıyor ya sıkıntı olur mu acaba 32de calısabilir almak istiyorum ama aslında ücretsiz izindeyim. 37de başlatıcam ki işe erken cağırmasınlar doğumdan sonra diye
Tugcem2019 Kızlar tekrar merhaba ben 10+10 olarak rapor aldım kendi doktorumdan acaba tekrardan rapor veriliyormu biliyormusunuz