Burcusngr Ben bu takımı aldım çok da güzel bence ☺️ Ayredderya boyu diz altına geldi benim çok da güzel ben sevdim ikisini de aldım
Gonulidil İkisini de aldım ben üsttekinin beyazını aldım o pek hoşuma gitmemişti aslında. Daha yıkayıp giyemedim 13 haftamız var dolapta bekliyor. Ama alttaki yumuşacık çok hoş
AysaRuzgar Ben mağazasından almıştım üç sene önce doğuma. Hem gecelik sabahlık takım hem de pijama takımı. kumaşı çok güzel.Bu doğumda yine onları kullanacağım.
AysaRuzgar Ayredderya hamileliğimde 25 kiloya yakın almıştım. Doğuma girerken 83-85 arasıydım. M beden almıştım. Size S olur sanırım.