Mervemsario Haftamıza gireceğiz yani adet günlerim böyle adet olacak gibi karın kasık ağrıları normal mi sizler neler yaşadınız 🌸
27ozge27 Mervemsario çok normal canım hayırlı olsun benimde 6. Haftam bitmiyo kasık ve karın ağrısı. Kan testi mi yaptın
Mervemsario 27ozge27 evet yaptırdım gebesin dedi adetim 2 gün geçti karnıma kasıklarıma ara ara değişik hafif ağrılar giriyor 💕 seninkinde hayırlı olsun kuzum Saplıklıca kucağımıza alalım💗