Neslii Kizlar ilk gebelik olunca insan hep soru isaretleriyle yasiyor. Hazir manti yediniz mi hic sakincasi var mi ben bugun yedim ve sizlere de sormak istedim
Adelimm Neslii hamileliğim başlarında bende yemiştim ama mecbur kalmadıktan snra yemıyorum mecburıyette canımız cekınce oluyor halıyle 😂
Neslii Bgmbgm belki bisey oldugu yoktur ama belki bisey bilen bir arkadas vardir dedim malum hazir gida oldugu icin insan dusunuyor
Bgmbgm Neslii hmm belkide ama yoktur ya ben hep yiyorum bişey olmadı şükür hazır patates falanda yiyorum çokta üstüne düşmemek lazım
Neslii Bgmbgm haklisin insan üstüne düşünce bazen kafayi yiyecek duruma geliyor Allah bebeklerimizi korusun
Bgmbgm Neslii aynen cnm yoksa yedigimz herşey hormonlu bildiğin köy ortamında hamilelik geçirmeniz lazım yumurtalar desen onlarda öle gerçi bnde hamileligimde hep organik yumurta aliom 😂 0 la baslayanlari neyse ki 33.haftama geldim