Bu sabah 6 da kanamam oldu. Hastanede 3 cm açıklığım çıktı. Sancım hiç yoktu Suni verelim dediler ben istemedim. Eve gittim. Simdi hastaneye gittim bidaha ilk gebeliğin uzun sürer doğumun dediler. Ara ara belime ağrı vuruyor ama hemen geciyor çok dayanılmıcak gibi değil. Virüsten dolayı suni veriyoruz hemen doğurup gönderiyoruz dediler. Beklemeli miyim sizce ? Yoksa az daha sancımı mı bekleyeyim