Gazel0606 sürekli oluyorsa bunu doktorunuza söyleyin bende 27 haftadan beri oluyodu doktora söyledim olur dedi sonra devam edince yine dedim daha çok olmaya başladı diye 29 hafta da nstede sancım çıktı 1 buçuk cmde açılmam var ilaç kullanıyorum bakalım ilerliyoruz şükür erken farkettim ama şöyle bişe canım sürekliligi önemli kaç dakka da bir