Aysegulum27_ benimde tek yumurta ikizi doktor hiç umutvari konuşmadı birini yok edebiliriz dedi kalbi atan bir bebeğin canına kıyamam vebalinden nasıl kalkarım dedim ve elletmedim hemen doktorumuzu değiştik şimdiki doktorum ilk günden beri o kadar rahatlattı ki beni spnuçta allah inanvı olan insanlarız kaderimizde ne varsa onu göreceğiz. Bende ilk bebeğimi kaybettim 41+1 de doğdu solunum sıkıntısından dolayı sadece 2 hafta küvezde yaşadı. İki ay sonra hamile olduğumu sonrasında ikiz olduğunu öğrendik mucize gibi bişeydi benim için şuan 31 haftalık olduk elhamdulillah herşey yolunda gidiyor. Bence kendinizi sıkıntı etmeyin evet kolay değil süreç zor ilerleyecek ama tek hamilelik yaşayıpta zorlanan o kadar çok insan varki. Ya da hiç hamilelik yaşayamayanlar… öncelik doktorunu değişmelisin