Eros Betyyy doktor iğneyi yazıyor siz sadece ezcacilar odasindan alip vurduruyorsunuz benim ilk gebeligim düştü doktor yazdı gittim aldim kendimde bi klinikte çalışıyorum ordaki hemşireye vurdurdum.
Eros Gul-08 test yapılıyor ama bende yeni yaptırdım 15 haftaligim şuan için normal çıktı 28 de bidaha bakıcaz
Hopmummir Betyyy boşuna para vermeyin devlet ücretsiz yapıyor ama bu durumda devlete gitmenizde riskli ezcanden sorun bir alıp sağlık ocağınada yaptırabilirisniz
esereaa Betyyy Gaziantep Defalife hastanesinde 250₺ sağlık personeli indirimiyle diğer türlü nasıl bilmiyorum ama mesela ablam da Adıyaman Gözde hastanesinde sordu 400₺ dediler değişkenlik gösterir sen ara sor bence
Mihranyesim Betyyy bizdende 1000 lira istediler sigorta olmadigi icin sigorta olunca 100 liraya yaptirdim
Gamzedngdn Mihranyesim anladım canım ben devletteki doktorumdan çok memnunum da orda yaptırırım ama sigortam yok o yüzden sormuştum teşekkür ederim 😘