Merhaba, 2 doz olarak uygulanıyor 1 ay ara ile :) farklı aşı yapılmıyor. Yalnızca çocukluk
aşılarınızdan eksik olan var ise hamilelik sonunda takip edilip yapılıyor. Benimde kızamık aşısı gerekiyormuş :) bu da hamileliğin ilk aylarında yapılan bulaşıcı hastalık testleri ile ortaya çıkıyor.